! Updates Remindo !

Hieronder volgen twee aanpassingen/updates in Remindo van de afgelopen week:

1. Omdat er regelmatig verwarring was over het verschil tussen ‘Chromebooks’ en ‘Thuis’ bij het instellen van de locatie van een toetsmoment, is nu ‘Thuis’ veranderd naarOverig’. Met ‘Thuis’ leek het alsof de toets dan alleen bij studenten thuis kon worden afgenomen; met ‘Overig’ willen we nu duidelijk maken dat deze instelling kan worden gebruikt voor afname op andere devices dan de UU-Chromebook (bijv. eigen laptop van de student, een vaste computer op de campus, etc.). Dit kan dus zowel bij studenten thuis als op een locatie op de UU, maar dan zonder het beveiligde netwerk.
  2. De afgelopen periode is gebleken dat tijdens toetsafnames de tekenvraag voor een trage werking van het systeem zorgt. Om toetsafnames goed te laten verlopen adviseren we daarom bestaande tekenvragen niet op te nemen in uw toetsen. Daarnaast zetten we, totdat dit probleem is verholpen, de tekenvraag uit. Dit betekent dat er geen nieuwe tekenvragen kunnen worden aangemaakt.